سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش مواد غذایی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

فروش لباس تاناکورا

    نظر

فروش لباس تاناکورا
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : لباس تاناکورا کلیک نمایید.

لطفا جهت خرید انواع پوشاک زیر زنانه کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پرده استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع لباس ورزشی استوک کلیک نمایید .
مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
جهت آشنایی با مقالات بیشتر در زمینه پوشاک استوک و لباس تاناکورا توصیه می نماییم به سایت یا کانال های ما مراجعه نمایید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
شاید این سوال پیش بیاید که اگر این اجناس تازه هست چرا در خارج از کشور مصرف نمی شود و برای کشور ما ‏صادر می گردد؟ و آیا استوک همان تاناکورا می باشد؟ در پاسخ به این سوالات باید به واقعیت های کالای استوک اشاره نمود. جهت دریافت پاسخ این سوالات و آشنایی بیشتر با این موضوع به کانال ها و سایت ما مراجعه نمایید.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
فروش پوشاک استوک و لباس تاناکورا به دلیل اینکه خرید آنها در اروپا به صورت کیلویی است در تاناکورای مهاباد نیز به صورت کیلویی به فروش می رسد و فقط در سطح خرده فروشی به صورت تیکه ای فروش دارد.
خریدار بهتر می تواند تصمیم بگیرد و به راحتی جنس مورد نظر را از نظر دسته ( مثلا لباس مجلسی یا لباس زیر یا شال و ... ) انتخاب می نماید. در پوشاک کیلویی استوک انتخاب دسته ی پوشاک محدود بوده، مثلا فقط می گویند میکس زنانه یا میکس زنانه ی تابستانی ، میکس بچگانه و ...
دسته ای از پوشاک استوک :
با تنوع در جنس، رنگ ، ضخامت و نوع کمربند و همچنین بهترین کیفیت در جنس کمربند استوک در محتمع کیا می توانید به سلیقه خود پاسخ مثبت داده و کمربند مد نظر خود را انتخاب و با ست نمودن کمربند با سایر پوشاک استوک انتخابی خود ستپوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچه گانه خود را کامل نمایید .
سخن آخر مدیر فروش :
با توجه به تنوع محصولات و پوشاک استوک ( لباس تاناکورا کاملا نو و بهداشتی ) موجود در محتمع تجاری کیا استوک که بالغ بر 5000 قلم کالا استوک می باشد و نمی توان تصاویر، قیمت و مشخصات آنها را به صورت کامل ذکر نماییم در نتیجه اقدام به تقسیم بندی بر اساس تنوع محصولات با توجه به نیاز های بازار نموده ایم و اطلاعات بیشتر در کانال ها و سایت های ما موجود می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir