سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش مواد غذایی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

آموزش طراحی انگشتر جواهر

    نظر

آموزش طراحی انگشتر جواهر زنانه

طراحی جواهرات یکی از شغل های پولساز در دنیا محسوب می شود. از همه مهمتر، مدل ساز طلا و جواهر با کامپیوتر همیشه نیاز به ایده و خلاقیت ندارد. امروزه بیشتر کارخانه ها و کارگاه داران عکس و مدل های مورد نظر را به طراح می دهند و طراح فقط وظیفه تبدیل عکس به فایل سه بعدی را دارد. این نکته مهمی در طراحی جواهرات است که همیشه نیاز به خلق ایده و درگیر بودن در این جزییات نیست. طراحی جواهرات در ایران رو به گسترش است و این شغل با توجه به مدت زمان کم آموزش و درآمد بالایی که دارد، مورد توجه بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است. شما برای شروع فعالیت در در این شغل فقط به یک لب تاب نیاز دارید.
طراحان طلا و جواهر نیاز به دانش فنی و کارگاهی در زمینه طراحی های خود دارند. آنها باید در طراحی جواهرات، استانداردهای لازم را رعایت کنند. همه این نکات و اصول در خودآموز طراحی طلا و جواهر مفصل توضیح داده شده است. همچنین این خودآموز دارای پشتیبانی و رفع اشکال آنلاین است. سالار پورایمانی مدرس این بسته آموزشی بیش از 7 سال است در این رشته فعالیت می کند. همچنین شما بعد آموزش می توانید، از سازمان فنی و حرفه ای مدرک معتبر دریافت نمایید.

طراحی طلا و جواهر


واردات و پخش مستقیم کولرهای گازی

    نظر

واردات و پخش مستقیم کولرهای گازی 

بخش تهویه مطبوع سایت یک دو سه سازه از بخش های پرطرفدار این سایت می باشد که خود شامل بخش های هودهای آشپزخانه، کولرهای گازی، هواساز و دریچه های تنظیم هوا می گردد. اسپلیت یونیت های ارائه شده در بخش کولر گازی سایت یک دو سه سازه از میان برترین برندها انتخاب و با قیمت باورنکردنی ارائه می شوند. واردات و فروش مستقیم کولر گازی بدون واسطه.

کولر گازی اجنرال (O’General) با رده انرژی ++A از کیت اینورتر (Inverter) و گاز مبرد R410A بهره می برد. اسپلیت اینورتر اجنرال با باریک نمودن قطر لوله های مسی سبب کاهش حجم مبدل تا میزان 30% گردیده که این امر باعث ایجاد دمای یکنواخت و در نتیجه عملکرد بهتر مبدل می گردد. این مدل از اسپلیت اینورتر اجنرال با برخورداری از عملکرد قوی (Powerful operation) سبب ایجاد سرمایش و گرمایش بسیار سریع در محیط می گردد.

اُجنرال (O’General) مدل ASGS12LFCA مجهز به حالت خواب عمیق، سیستم شروع خودکار (Auto restart)، عملکرد چند جهته، سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی (energy saving) و تایمر 24 ساعته می باشد. این اسپلیت قدرتمند از فیلتر های ضد گرد و غبار، آنتی باکتریال و یونی بهره می برد. از دیگر ویژگی های اسپلیت اینورتر اجنرال عملکرد بی صدا، نصب و نگهداری بسیار آسان می باشد.

 

واردات و پخش مستقیم کولرهای گازی 


آب مایعی کم یاب در عین فراوانی    

    نظر

آب مایعی کم یاب در عین فراوانی    

 

آب مایعی کم یاب در عین فراوانی                         اتین (اسیتیلن)    اتن(اتیلن)

 

 

چقدر از سطح زمین را آب پوشانده؟                                                 OC
سه چهارم.
چقدر از جرم بدن را آب تشکیل داده؟
دو سوم جرم بدن شما را آب تشکیل می دهد.
چرا‌ آلودگی آب اهمیت دارد؟
زیرا، بسیاری از مواد شیمیایی در آب حل می شوند یا به کمک آب از جایی به جای دیگر انتقال می یابند و سرانجام نیز به دریاها و اقیانوس ها وارد می شوند. خارج کردن این مواد شیمیایی از منابع تامین کننده‌ی آب ، کار خیلی آسانی نیست.

 

آب

 

 

چند مصرف مهم آب را بیان کنید.
آب برای شست و شو، نظافت، آشامیدن، کشاورزی و صنعت،  برای تهیه و تولید مواد غذایی ، دارویی و پوشاک به کار می رود.
آیا همواره می توان آب سالم و کافی برای تامین نیازهای گوناگون زندگی فراهم کرد؟
بسیاری از مناطق دچار کمبود آب شدید می باشند و خشکسالی نیز همواره مشکل ایجاد می کند. منابع آب با کیفیت مطلوب نیز محدود می باشد.

 

منابع آب در طبیعت

 

 

تنها ماده ای که به سه صورت جامد، مایع و گاز در طبیعت یافت می شود چه ماده ای است؟
آب تنها ماده ای است که به هر سه حالت جامد(یخ)، مایع (آب) و گاز (بخار آب) در طبیعت یافت  می شود.
منابع آب در طبیعت را نام ببرید.

     

  1. یخ های قطبی ویخچال های طبیعی 2- آب های زیرمینی
  2.  

 

     

  1. رودخانه ها، دریاچه ها وآبگیرها 4- رطوبت موجود در خاک
  2.  

5- بخار آب موجود در هوا
میزان بارش در نقاط مختلف چگونه است؟
بارش در نقاط مختلف بسیار متفاوت می باشد که باعث می شود به مناطق خشک، کم آب یا پر آب دسته بندی شوند.

 

منابع

 

 

پس از بارندگی مقدار زیاد بارش به چه تبدیل می شود؟
به طور مستقیم تبخیر می شود و تنها بخش کمی از آن به صورت آب های سطحی و آب های زیرزمینی، منابع آب تبدیل می شود.
نقش آب در بین کشورهای خاورمیانه چیست؟
رقابت بر سر بهره برداری از منابع آب موجود در منطقه، نقش روزافزونی در امنیت ملی هر یک از این کشورها دارد. از این رو در آینده، آب در خاورمیانه می تواند به سرمایه ای ارزنده تر و حیاتی تر از نفت تبدیل شود.

 

منابع

 

 

درصد عمده آب برای چه مصرف می شود؟
بیش از 70 درصد آب قابل دسترسی در خاورمیانه به آبیاری در بخش کشاورزی اختصاص دارد. اهمیت بخش کشاورزی برای افزایش درآمدهای ملی، کارآفرینی و تامین غذا و در واقع برای تضمین اقتدار ملی و امنیت ملی و هدفهای اقتصادی- سیاسی این کشورها بر کسی پوشیده نیست.
چرا تامین آب مورد نیاز دشوار شده است؟
  مصرف بی روینه، آلوده کردن آب رودخانه ها، دریاچه ها و دیگر منابع از یک سو، و افزایش روزافزون جمعیت مصرف کننده‌ی آب از سوی دیگر، سبب شده است که کار تامین آب مورد نیاز ما دشوارتر شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تجدید پذیری طبیعی منابع آب

 

 

   فرآیند را تعریف کنید.

 

 

  به مجموعه رویدادهای به هم پیوسته‌ای که به یک تغییر می انجامد، فرایند می گویند. 

 

 

چرخه‌ی آب را تشریح کنید.
همه‌ی آب موجود در طبیعت به نسبت تقریباً ثابتی در میان دریاها، رودخانه ها، دریاچه ها، سفره‌های زیرزمینی، یخچال های طبیعی ودیگر منابع توزیع می شود. این توزیع متناسب، با به چرخش درآمدن آب در میان این منابع انجام می گیرد. چرخه‌‌ی آب نامی است که به این فرایند داده‌اند.

 

تجدید پذیری طبیعی منابع آب

 

 

تغییرات ذیل را توضیح دهید.

     

  1. تابش نور خورشید به آب دریا یا دریاچه ها و سایر آبها.
  2.  

 

     

  1. بارندگی
  2.  

 

     

  1. جاری شدن آب در رودخانه ها
  2.  

 

     

  1. تابش نور خورشید به برف روی کوهها و مناطق برف گیر
  2.  

 

     

  1. تبخیر آب و تبدیل از مایع به بخار
  2.  

 

     

  1. تبدیل بخار به مایع
  2.  

 

     

  1. نفوذ آب در خاک، تبخیر مقداری از آب، پیوستن به آب دریاها (بطور کلی)
  2.  

 

 

 

  تجدید پذیری طبیعی منابع آب

 

 

مصرف سرانه به چه معنی است؟
متوسط مصرف یک نفر در سال مصرف سرانه می باشد.
سرانه آب در ایران چقدر است؟
سرانه‌ی آب برای هر ایرانی در سال های 1340 و 1378 به ترتیب 8600 و 2100 متر مکعب بوده است. پیش بینی می شود در سالهای 1385و1400 به ترتیب به 1750 و 1300 متر مکعب برسد.

 

SI چه سیستمی است؟
SI سیستم بین المللی یکاهاست، و بیانگر واحدهای اندازه گیری در سطح بین المللی برای یکسان کردن این واحدها است.

 

 

 

تجدید پذیری طبیعی منابع آب

 

 

واحدهای اندازه گیری در SI را نام ببرید.
متر(m، یکای اندازه گیری طول)، کیلوگرم (kg ، یکای اندازه گیری جرم) و ثانیه (s ، یکای اندازه گیری زمان)
برای بزرگ کردن و کوچک کردن مقادیر اندازه گیری چه کار صورت می گیرد؟ مثال بزنید.
استفاده از پیشوند.

راهبری نوشته‌ها

پاسخ دهید


Howard Hughes [کارآفرین بزرگ آمریکایی]

    نظر

Howard Hughes [کارآفرین بزرگ آمریکایی]

 

 

بی شک "هواردهیوز" را می توان ثروتمندترین مرد زمان خود نامید ، فردی که به عنوان یک میلیونر کارهای بسیار عجیبی انجام داده و در زمینه های هوانوردی و فیلم سازی همانند تجارت تجربه های نوین و با ارزشی کسب کرده است .

"هوارد " کوچک در کریسمس سال 1905 دیده به جهان گشود . پدرش "هوارد " بزرگ در ابتدا یک شرکت ابزار سازی داشت اما زمانی که برای اولین بار ابزار آلات حفر چاه را به بازار فرستاد سرمایه نسبتاً چشمگیری نصیبش شد . "هوارد " کوچک بسیار شیطان و بازیگوش بود، به طوری که در دوران مدرسه هفت بار مدرسه خود را تغییر داد اما در هیچ یک نتوانست مدرک قابل ملاحظه ای کسب کند . علاقه او به کار در کارگاه پدر به حدی بود که تمامی روزهایش را در آنجا سپری می کرد، تا جائیکه در سن یازده سالگی توانست برای خودش یک بیسیم رادیویی درست کند ، سپس در سن 13 سالگی هنگامی که پدر از خرید موتور سیکلت برای او امتناع می کرد ، توانست موتور سیکلتی در حد و اندازه یک پسر بچه 13 ساله برای خودش سرهم کند .

از آنجا که "هوارد " علاقه چندانی به درس و مدرسه و اصول تئوری نداشت همیشه در تلاش بود تا فرصتی بیابد و این قضیه را با خانواده در میان گذارد و بالاخره یک روز هنگامی که در یک شرط بندی از پدر برنده شده بود جایزه خود را تعلیم علوم هوانوردی اعلام کرد و علیرغم میل خانواده به این امر مشغول شد .

در سال 1922 پدر "هوارد " از دنیا رفت و در پائیز سال بعد مادرش نیز دار فانی را وداع گفت . حال جوان 17 ساله 75 درصد شرکت پدر را صاحب شده بود اما طبق وصیت پدر او زمانی می توانست اداره امور را به دست گیرد که 21 ساله شده باشد ، ولی پسر جوان که هیچگاه تحمل شکست را نداشت و همیشه سعی داشت به هر طریقی به اهدافش دست یابد ، علیه متن وصیت نامه به دادگاه شکایت کرد و توانست در سن 18 سالگی مالکیت شرکت پدر را از آن خود نماید ، حال او جوانی بود با درآمد سالانه 2 میلیون دلار که می توانست به آن کارهای مختلفی انجام دهد ، "هوارد " به خوبی می دانست که اداره چنین شرکتی به تخصص بسیاری نیاز دارد و او از این امر بی بهره بود لذا درصدد برآمد تا فردی مطمئن را به عنوان مدیر شرکت معرفی نماید . او که در این مورد فردی لایق تر از حسابدار پدرش نمی شناخت تصمیم گرفت تا مدتی را هر چند کوتاه با او سیر کند تا از توانایی های او اطمینان حاصل نماید بنابراین مدت یک هفته را به همراه حسابدار پدر به گشت و گذار در سراسر آمریکا پرداخت بدون اینکه کوچکترین اشاره ای به موضوع اداره شرکت نماید . سرانجام در روز آخر هنگامی که به خانه برگشتند ، "هوارد " رسماً اداره شرکت را به وی پیشنهاد کرد و او نیز پذیرفت .

در سال 1925"هیوز" به هالیوود روی آورد و اولین قرادادش را برای حمایت مالی از یک پروژه سینمایی امضا کرد . او چنان به این صنعت علاقمند شده بود که هر روز از صبح تا شب به کنار استودیوهای سینمایی می رفت و از نزدیک کارآنها را مشاهده می کرد ، حتی یک شب به دور از چشم بقیه به سراغ یکی از پروژکتورها رفت و آن را باز کرد و تمامی وسایل داخلش را بیرون آورد و سپس تا صبح توانست دوباره همة آنها را سرهم کند و به حالت اولیه بازگرداند. او که حال یک جوان 20 ساله بود قراردادهای بسیاری را با فیلمسازان مختلف منعقد کرد و در تهیه بسیاری از فیلم های رنگی آن دوران از هیچ کمک مالی دریغ نکرد ، حتی تعدادی از فیلم هایی که با حمایت مالی او ساخته شده بودند توانستند جوایزی نیز کسب کنند .

پس از گذشت چند سال "هوارد " احساس کرد که دیگر صنعت سینما جذابیت های پیشین را ندارد و تصمیم گرفت دوباره به صنعت هوانوردی بازگردد ، از این رو در سال 1932 تحت عنوان "چارلز هوارد" در یک شرکت هواپیمایی با دستمزد هفته ای 250 دلار به عنوان کمک خلبان مشغول به کار شد و چیز هفته بعد یک هواپیمای آبی برای خود خریده پس از انجام تغییرات اساسی بر روی هواپیما به همراه دو تن از دوستانش که یکی کمک خلبان و دیگری تعمیرکار هواپیما بود ، مسافرت 18 ماهه خود را با آن آغاز کرد و تجارب گرانبهایی بدست آورد . سپس در تلاشی شبانه روزی و بدون وقفه به همراه دوستانش توانست در مدت نزدیک به دو سال اولین هواپیمایی خودش را تولید کند و نام آن را) (H.1 گذاشت . او که همیشه به دنبال انجام کارهای شگفت انگیز بود تصمیم گرفت تا نام خود را در کتاب رکورد داران جهان ثبت کند بنابراین در یک پرواز بی نظیر توانست رکورد بیشترین سرعت هواپیماهای آن زمان را با "H-1 " بشکند و به شهرت جهانی دست یابد .

اقدام دیگری که شهرت "هیوز" را صد چندان می کرد خرید غالب سهام شرکت هوانوردی کوچک و محدود "TWA" بود که با تزریق سرمایه او به این شرکت دچار تحول عظیمی شد . او که قصد داشت این شرکت را به یک آژانس بین المللی تبدیل کند و تمامی مسیرهای هوایی دنیا را از طریق آن ممکن سازد ، سرانجام توانست به این مهم دست یابد و آن را به بزرگترین آژانس هوایی آن دوران تبدیل نماید . اما در اواخر دهه 1950 شرکت مذکور مشکل تازه ای به خود گرفت و مدیران آن تصمیم گرفتند تا به هر نحوی که امکان دارد خودشان کنترل شرکت را برعهده گیرند و این از جلسات متمادی "هیوز" ناچار شد تا سهام خود را به آنان بفروشد و بالاخره بزرگترین قرارداد میلیونی آمریکا و جهان درآن زمان شکل گرفت "هوارد " بابت سهامش مبلغ 750 میلیون دلار از شرکت "TWA" گرفت و نام خود را به عنوان ثروتمندترین مرد جهان ثبت کرد .

اما دوره پایانی زندگی "هوارد " به پرنشاطی دوره های پیشین نیست ، او که (برای فرار از دست مأموران مالیاتی از حضور در جامعه پرهیز می کرد و همیشه در مکان های خلوت و دور از انظار عمومی به سر می برد عادات ناپسندی پیدا کرده بود. سوق یافتن او به مواد مخدر و اعتیار به مشروبات الکلی مهمترین عامل در از دست دادن تمرکز فکری و خلاقیت او بوده است.) در طول دوران زندگی دوبار ازدواج کرد که هر دوبار به شکست انجامیده بود . آن قدر حساس شده بود که هرگز به سراغ تلفن نمی رفت و هر چیزی را حتی قاشق و چنگال با دستمال برمی داشت چرا که می ترسید از روی آثار انگشتش او را بیابند . از جمله کارهای شگفت انگیزی که در این دوران انجام داده است می توان به دو مورد اشاره کرد : اولی زمانی که دوستانش در " لاس و گاس" " پنت هوس" یک هتل را برای او اجاره کرده بودند ، او با مشاهده نارضایتی صاحب هتل از اقامتش در آنجا ، تمام هتل را خریداری کرد و دومی اینکه زمانی که دید نور چراغ کازنیوهای اطراف مزاحم خوابش می شود همة آنها را یک جا خرید و نور آنها را کم کرد!

سرانجام این میلیارد آمریکایی در 5 آوریل 1976 بدون اینکه هیچ وصیت نامه ای از خود برجای گذارد درگذشت

راهبری نوشته‌ها

پاسخ دهید


ویدئو کلوپ با زبان C#

    نظر

امکانات 1-کاربر می تواند Login  کند . 2-لیست کلیه ی مشتریان و فیلم ها را مشاهده کند . 3- می تواند اطلاعات مشتریان و فیلم ها را ویرایش و حذف کند . 4- مشتری وفیلم جدید اضافه کند . 5-می تواند فیلم های خاصی را به مشتریان خاصی با مبلغی که خودش تعیین می کند […]